Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


LIME Emil Szramkowski
ul. Przemysłowa 53/15

61-541 Poznań

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru, ale w naszym sklepie dajemy Ci aż 30 dni kalendarzowych na zwrot! Jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań, odeślij go do nas przed upływem miesiąca. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

LIME Emil Szramkowski
ul. Przemysłowa 53/15

61-541 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria (również gratisy) oraz paragon lub fakturę (oryginalny dowód zakupu).

Ważne! Przed zwrotem towaru sprawdź, czy jest to prawnie możliwe. Zgodnie z art. 38 o prawach konsumenta, część przez nas sprzedawanych produktów jest nieprefabrykowana, wykonywana na specjalne zamówienie, sygnowana odpowiednim jednostkowym oznaczeniem, wyprodukowana pod specjalne potrzeby i życzenie kupującego oraz zaplombowana i pozbawiona prawa do zwrotu. O każdym takim przypadku przeczytasz w opisie przedmiotu przed jego zakupem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl